Załatwisz bez wizyty w urzędzie.
Wierzymy, że Twój czas i energię chcecie poświęcić na sprawy ważniejsze dla Waszego biznesu niż sprawy papierkowe.
Sprawdź, co możemy zrobić.
Wypełnimy wniosek
Wniesiemy opłaty urzędowe
Podpowiemy jak najlepiej zalegalizować dokument
Prześlemy skany dokumentów na e-mail
Przeprowadzimy legalizację od A do Z
Jak przebiega procedura?
Prześlij dokument.
Legalizację możemy dokonać tylko na oryginale dokumentu. Niektóre z nich możemy uzyskać dla Twojej firmy – KRS, zaświadczenie KRK, ale w najczęściej klauzulę apostille przygotowujemy na gotowym dokumencie.
Możesz przesłać pocztą, dostarczyć osobiście albo skorzystać z szybkiego kuriera.
Czas na naszą pracę.
Przygotujemy dokument do legalizacji. Wypełnimy wniosek, opłacimy wymagane opłaty. Na każdym etapie, przesyłamy informacje o postępach prac.
Prześlemy też fakturę z wygodną formą płatności online.
Dokument gotowy.
Gotowy dokument prześlemy na wskazany adres. Możemy umówić się na odbiór osobisty. Wybierz odpowiednią formę.
Na adres e-mail prześlemy skan dokumentu, jeśli wybrana została taka opcja.
Jakie dokumenty legalizujemy i gdzie legalizujemy?
Apostille w MSZ.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych legalizuje 70-80% dokumentów, które wykorzystasz za granicą. W wielu sytuacjach procedura kończy się w MSZ pieczęcią apostille.
Konsulaty krajów bez konwencji haskiej.
Kraj, który nie jest sygnatariuszem konwencji haskiej będzie wymagał dodatkowego poświadczenia przez placówkę dyplomatyczną.
Procedurą wtedy jest 2 etapowa. Najpierw MSZ a później ambasada kraju docelowego.
KIG, Ministerstwa, Izby, Urzędy.
Przed finalną legalizacją w MSZ, często wymagane są wcześniejsze legalizacje. Głównie izby gospodarcze, czasami inne ministerstwa lub urzędy. Przygotujemy Twój dokument, jeśli będzie wymagana wcześniejsza legalizacja.
Tłumacz i notariusz.
Jeśli procedura będzie wymagać tłumaczenia lub usługi notarialnej, przygotujemy pełną usługę. Zakładamy, że zrobimy wszystko, co możemy. Poza usługami, gdzie Twoja obecność jest naprawdę konieczna np. bank.
Ceny
Pamiętajmy, że u nas w jednej cenie są 3 dokumenty.
Pakiet ekonomiczny
Planuj z wyprzedzeniem. Płać mniej.
117 zł
Czas naszej pracy 12-14 dni.
Darmowa konsultacja.
Wypełniamy druki i opłacamy.
Odsyłamy kurierem.
Ubezpieczenie przesyłki 5000 zł.
Pakiet standard
Komfortowo i na czas.
147 zł
Czas naszej pracy 3-5 dni.
Darmowa konsultacja.
Powiadomienia na SMS o sprawie.
Wypełniamy druki i opłacamy.
Odsyłamy kurierem.
Ubezpieczenie przesyłki 5000 zł.
Tryb ekspresowy
Priorytetowo, najszybciej jak możliwe.
297 zł
Czas reakcji 24 godziny.
Darmowa konsultacja.
Powiadomienia SMS o statusie.
Wypełniamy druki i opłacamy.
Odsyłamy kurierem.
Ubezpieczenie przesyłki 5000 zł.
Skan dokumentu na e-mail.
Rozmowy z kontrahentem *
* jeśli chcesz, możemy w Twoim imieniu kontaktować się z Twoim kontrahentem lub urzędem, który dany dokument wymaga, aby ustalić szczegóły wymagań..
Setki referencji
Nie będziemy Cię przekonywać zamieszczeniem logo firmy i napisem „zaufali nam”. Mamy listy referencyjne ponad 400 firm. Podpisane przez prezesów, dyrektorów z imienia i nazwiska.
Wszystkie czynności dokonywane były szybko i sprawnie, zatem z pełną odpowiedzialnością możemy polecić niniejszą firmę jako solidnego i rzetelnego partnera. – Leszek Chudy – Prokurent w firmie SCANIA
Współpraca z Państwem przebiegła niezwykle sprawnie i rzetelnie. – Paulina Miedzińska z MTV
wykazali się zarówno wysokim profesjonalizmem, jak i uprzejmością i gotowością do pomocy, która wykraczała zdecydowanie poza zakres standardowych usług – Piotr Szpunar – Dyrektor z NBP
Wybrane fragmenty listów referencyjnych. Wejdź na nasza stronę główna i w zakładce Referencje znajdziesz pełna listę.